23 September 2010

DGA32~~~lambatnya tunggu surat lantikan~~~

Hari ni try kol lagi  putrajaya pasal lantikan dg32 ni..Banyak kali juga kol sebelum ni. Muka pun dah naik tebal. Tanya pasal surat lantikan ni, iskh...baru nak meeting minggu depan katanya. Harapnya betul la tu. Lama sangat menunggu surat lantikan ni. Negeri lain, contohnya macam Kelantan, bulan Februari tu hari dah dapat. Negeri Perak,Perlis,N9,Kedah, Tganu n negri lain pun dah dapat jugak.Bila sebut pasal dg32 ni, ada orang kata lagi lambat dapat lagi best sebab dapat tunggakan banyak. Tapi bagi aku secara peribadinya, tunggakan tu bukanlah harapan aku. Apa yang aku harapkan, dengan adanya surat lantikan tu, maka bolehlah aku mendaftar PTK dg32, then bolehlah mohon dg41 plak. Sekarang ni, aku rasa macam nak menangis meraung-raung sebab lantikan lom dapat lagi. Dahlah aku tgh apply pindah. Tak naklah bermasalah plak surat lantikan dan kenaikan gaji nanti. Bila pindah-pindah ni, ada sikit leceh la plak pasal benda-benda macam ni.

.: Kadang-kadang blog ni jadi tempat aku meluah perasaan. Aku sayang lah dengan blog ni.

0 comments:

Post a Comment