29 November 2011

Khairul Fahmi Che Mat yang super hot...walawey!

Wakakaka....super hot tu tak bleh tahan baca.
Saje je buat tajuk cam tuh,
Sebenarnya tidak ponnnn...

Bila yang aku notice mamat ni wujud ek?
Sejak terbaca pertunangan dia dengan jejari runcing (hello kak jejar!)
Sejak itu, aku rajin singgah blog elia ni,
Tapi bukan baca entri pasal KFCM ni (sorry bro, gua tak minat lu)...
Safee baru gua minat sey..
Tapi banyak baca entri lain yang agak santai dalam blog elia,

And..
Bila diorang putus tunang...baca jugak berita tu.
Haih, tak kisah lah apa pun,
Tapi saya kesian kat elia,
Tak pe elia,
Kamu pasti akan dapat lelaki yang boleh membimbing kamu ke jalan kebaikan..insyallah..

Baru ni kontroversi lagi pasal KFCM ni..
Ha, ini baru karma namanya,
Dengan tersebarnya gambar kamu bersama sape ntah,
Huhuhuhu....bagi saya amat memalukan!
Walau kita tak sentuh arak tu, tapi kalu dah keliling meja penuh arak..
Sendiri mau ingat la!

Dan si teck tu, baju tak agak2..
Now aku nak compare si teck dgn MIZZ NINA (nape highlight?sbb MIZZ NINA bagus)
Eventho MIZZ NINA orang dok kata seksi, tapi still ok..
Nampak gaya urban tu tulen,
Go gurl!

* entri ni dah lama dok dalam draft...baru post hari ni...mcm tak menarik je cite...tp sbb dah lama tulis...post je le

0 comments:

Post a Comment