29 November 2011

Tertarik dengan sistem Majlis Bandaran JB

Tetiba plak saya membuat entri yang begitu skima
mcm nak jawab periksa SPM..huhuhuh..
Now saya tengah santai melepak di Old Town
sambil
minum kopi dia n also toasted breadnya yang sedap.

Pepagi ni tak bekpes kat hotel pun..
Sbb dok layan TV sampai terlepas waktu..
So lepas bersiap,
Terus turun n beside this Grand Sentosa Hotel ni ada "Bandar Lama"
Best plak melepak tak kerja ni..
so now i know how the feeling without job...hahahahah
Sinikal sungguh!

Oklah,
Sambil minum kopi ni saya ternampak sesuatu yang menarik minat saya,
Terus ambil gambar,
Ha but as usual,
Saya malas nak upload gambar guna HTC hp ni....(promote tuh)..myahahaha
urmm..gambar van n bas bergerak Majlis Bandaran JB ni..
Nak buat show ke?
Ouwhh..NO!
Diorang ni adakan pejabat bergerak
untuk customer bayar saman parking, pelesenan, cukai, WiFi, aduan, OPAC
 n mcm2 lagi.
Pretty good uh..
Sbb orang yg bekerja boleh terus gi kat pejabat bergerak diorang ni utk buat semua tu.
Kalau gi ofis diorang tentu agak leceh kan?
Nak cari parking,
Nak cari masa rehat,
Beratur panjang,
Wah, memang leceh...

So Majlis Bandaran lain pun suppose do like this ..
Memudahkan kami
n
secara x langsung x de la alasan untuk x byr saman or whateva...

* sometime we should be more creative to leading the future...mcm ayat promote kete baru plak...hehehe

0 comments:

Post a Comment