31 May 2010

Perancangan Cuti

Entri kali ni nak cerita plak pasal cuti aku yang sebanyak 3 minggu ni sampai tak tau nak habiskan macam mana. Aku ingat nak habiskan je cuti kat labuan ni. Tapi nampaknya sangatlah membosankan coz selama ni aku memang akan habiskan cuti dengan makan angin di merata borneo ni.Cuti bulan 3 hari tu aku sefamily travel ke Miri. Tersangatlah mengujakan. Tapi kali ni sebab dah tak de mood nak ke mana-mana (kes tak dapat pindah)..akhirnya FIL menghadiahkan tiket penerbangan balik bercuti ke semenanjung..heheheh..(tq FIL n MIL) ..apa pun tiket masih disiasat kekosongannya oleh hubby ku..almaklumlah belah borneo ni ada perayaan pesta keamaatan.Makanya ramai yang ambil kesempatan balik bercuti ke semenanjung. Ye la cuti 3 minggu tu. Berbaloi la balik ke kampung halaman (untuk golongan guru) je la yang aku cerita ni. Untuk kakitangan awam n swasta lain bekerja seperti biasa. Semoga anda semua diberkati hendaknya.Tak sabarnya nak balik semenanjung..."saya rindu char koay teaw" penang..nyum..nyum..

0 comments:

Post a Comment