15 August 2010

Suamiku, kekasihku, sahabatku..

Tiba-tiba rasa nak cerita pasal suamiku plak. Dia orang yang paling memahami hati, perasaan dan emosi aku yang serba rencam ni. Hehehehe...aku sangat sayangkan dia hingga akhir hayat aku. Tak terungkap dengan kata-kata sebenarnya sejauh mana aku sayangkan dia. Aku sedar Allah hanya meminjamkan dia kepadaku. Tapi peluang dan anugerah yang diberikan oleh Allah ini, akan ku hargai sepenuhnya sepanjang hidupku. Aku bersyukur kerana dikurniakan dengan suami yang amat memahami diri ini. Andainya, dia terbaca entri untuk kali ini, i just wanna say that "I Love U so Much Abang". Terima kasih kerana membimbing serta menyokong setiap apa yang yana lakukan......

.: Nak dedicate lagu " two steps behind" by def leppard to him..

0 comments:

Post a Comment